Oh...my....!

Vet ni vad som är värre än att vakna pa fel sida? Att ha en snart 5aring som har vaknat pa fel sida. Klockan är bara lite efter 9 pa morgonen, och mina nerver är sa langt pa utsidan de bara kan kommal. Det är skrik och stön, brak och sparkar. Helt galet vad Alex kan bete sig! Han verkligen letar efter saker att provocera Isabella med, och när han hittar nat som verkligen retar upp henne sa fortsätter han sa langt han bara kan. Till exempel sa har han av nan anledning börjat kalla henne för Lilly, och hon avskyr det. Och han fortsätter, Lilly Lilly Lilly. Sen när man ber honom att sluta, sa maste han sätta in Lilly i varje mening ända, typ "Lilly, erm jag menar Isabella, Lilly, oj förlat Isabella menar jag, Lilly, jag lovar Lilly, jag ska inte säga Lilly Lilly mer, ok Lilly, erm jag menar Isabella." Första hur irriterande det är! Sen vägrar han göra nat. Han vill inte leka för han tycker inte om sina leksaker. Han vill inte ga ut för han ser inte att L är ute. Han vill inte titta pa TV för det är trakigt. Det enda han vill göra är att sitta vid Lars dator och sitta pa Youtube och titta pa Super Mario. Och nej, det far han göra max 1 timme om dagen, barnet är helt besatt av det. Nej, nu hoppas jag verkligen att denna morgonen blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin