10+

Man kan nästan tro och hoppas att varen är pa väg, nästa vecka kommer vi att ha 10+ varje da. Och regn. En jävla massa regn... Alltsa, jag säger som alla andra, var är varen nanstans?

Jag börjar känna mig lite mer som människa. Har slutat ta mina chillpills och tar vanliga värktabletter istället. Har sjukt ont i halsen fortfarande, men jag orkar inte ga runt i dimman, och känner redan att jag börjar aterfa kontrollen över saker och ting. Skönt! Ögonen är fortfarande irriterade, mest att jag ser ganska suddigt, och det är var i dem när jag vaknar pa morgonen, men inte sa pass mycket att de har varat igen helt och hallet.

Pa torsdag kommer Lars hem med Nya Bettan. Det är inte ofta man ser honom längta sa mycket efter nanting, hihi. Jag är sa glad för hans skull, detta förtjänar han verkligen. Nu planerar vi en liten roadtrip i helgen, funderar lite pa vart vi ska aka. En idè är att kolla väderprognosen och sen bege oss dit det är varmast i landet, hihi.

Nu är det dags att tömma diskmaskinen, ga ner i tvättstugan och ja, alla andra normala morgonbestyr här hemma. Jisses vad jag saknar att träna Och ta langa promenader. Men snart, snart sa är jag frisk igen! Och snart, förhoppningsvis snart, kan jag ta extra langa VARpromenader. Längta!
 
 
 
2 april 2011. 25 grader varmt. Önskedrömmar att det skulle bli likadant iar!
 
 
22 april samma ar. Syrenerna blommar. Att det ska göra det om 4 veckor igen, nej, jag tror inte det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin