Mandag

Ja, det är ok att jag bloggar en gang i veckan va, hihi. Jisses vad tiden gar snabbt, och dagarna bara rusar iväg! Denna helgen har vi mest förberett för semester. Storstädning. Jag har skrubbat bade kök, kyl och badrum, putsat fönster och bytat sängkläder. När jag aker pa semester vill jag gärna komma hem efterat och känna att det fortfarande är semester i nagra dagar.
Alex och Isabella längtar galet mycket, men samtidigt sa tycker de att det är sorgligt att aka iväg. Det är san otrolig sammanhallning mellan barnen som bor här, de är ute och leker timvis varje dag. Alla är helt ledsna över att vi ska aka och fragar varje dag hur manga dagar vi ska vara borta, hehe.

Men nu ska jag träna. Gör squats idag och imorgon för att mjuka upp ryggen lite inför resan. Behövs, har ont i korsryggen. Hoppas bara att det äär vanlig ryggont och inte jäkla pms, hur typiskt hade inte det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin