Prosit!

Ja jisses vilken sommarförkylning jag har akt pa! Nyser och ont i halsen, san jobbig förkylninghuvudvärk och ont i kroppen. Fast det stoppade inte oss fran att aka pa picknick igar, vilket otroligt mysigt ställe vi hittade, och barnen älskade det VId ett vattenfall med en bäck som vi doppade fötterna och traskade runt i. Vi tänkte att vi skulle aka dit igen när Madde är här. Iiiih vad vi längtar efter henne!

Mandag morgon. Ar det bara jag som älskar mandag morgnar? En helt ny vecka framför med en skön helg i ryggen, bättre blir det inte. Naja, minus förkylningen denna veckan, hehe. Jag kom pa igar kväll att jag glömde tömma diskmaskinen och sa till Lars, "Ah, det är sa trakigt att behöva börja mandag morgon med att tömma diskmaskinen". Han tittade pa mig utan att ha nan idè vad jag menade, haha. Ja, det har nog aldrig hänt att han tömt diskmaskinen en mandag morgon. Eller nagon morgon för den delen. haha.

Men nu ska jag ga och ta hand om Isabella, Hon ligger pa soffan, nerbäddad under en filt och säger att hon fryser... Hoppas inte att febern är paväg tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin