Maximal oflyt

Jag är på jakt efter en ny väska. Inser att DEN väskan aldrig kommer att bli min och vidgar vyerna lite. Hittade en annan, även den Tommy Hilfiger, och namnet sa ju allt, Alex. Klart att jag ska ha den! Gissa att sen på kvällen när jag skulle beställa hem den så är fanskapet slutsåld {*}^{^]*]*{*}}*]+]+]+. Det är helt enkelt inte menat att jag ska ha en väska!

Inatt väckte Lars mig med meningen man inte vill bli väckt med "Isabella kräks". Var bara till att rusa upp, byta pyjamas, tvätta hennes hår och lugna ner henne medan Lars bytte sängkläder. Hon somnade om gott men jag kunde knappt sova. Avskyr kräknätterna när man ligger på helspänn och reagerar på minsta lilla ljud. Imorse var hon på strålande humör och på henne verkar det som att hon aldrig kräktes. Jag känner mig däremot som en zombie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin