Det hjälper att klaga

Ja jisses vilket väder vi har idag! Solen skiner, snön smälter och man kan nästan nästan lukta var i luften. Nästan. Dock känner jag fortfarande en galen trötthetskänsla i kroppen, antar att jag inte helt och hallet har lyckats aterhämta mig fran förkylningen. Jag känner mig tillräckligt friskt för att träna, oj vad skönt det känns!

Nu är det dags att hämta Alex om en stund. Jag börjar tycka om tisdagar igen efter mitt beslut i helgen att ta en paus i tyskkursen. De senaste veckorna innan lovet har jag haft noll motivation att ga dit, och da kan man lika gärna stunta i det. Istället tänker jag lägga den energin pa att ta tag i körkort, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin