Ah

Älska torsdagar! A.k.a Alex lediga dag fran KG. Att vakna pa morgonen och veta att man INTE behöver ta pa sig kläder och ga ut kl 8 pa morgonen. Love it! Isabella blev lagom förvanad imorse och fragade vad det är jag har pa mig (pyjamas). Ja, det är inte ofta hon ser mig i en san, eftersom jag oftast pa vardagarna gar direkt upp pa toaletten och byter om, och sen när vi kommer hem efter att ha lämnat Alex aker träningskläderna pa.
Pa tal om Isabella är det jätteroligt att höra henne just nu. Det är 4 meningar som kommer ur henne hela tiden: Was ist das (Vad är det) Was war das (Vad var det) Was machst du (Vad gör du) och Was ist die Name (ungefär Vad heter den). Hela tiden. Konstant. Skrattade lite imorse när Lars skulle ta pa sig kläder och Isabella stod brevid och fragade Was ist das pa varje klädesplagg han tog pa sig. Ibland gäller det att jobba pa talamodet, hehe. Fast för oss är ju detta helt nytt, att han en snart trearing som faktiskt pratar. Alex pratade ju inte alls mycket i samma alder, han var ju inte ens intresserad av att prata. Det kom sakta när han började lekis, och nu kommer ju intresset mer och mer. Och joda, pratar, det gör han, hela tiden. Kanske inte perfekta meningar, men definitivt sa att de flesta förstar vad han säger och menar. Ja, i princip alla förstar honom föruom de som har noll fantasi och intresse. Inte för att jag menar nan speciell da.... hmpf!

I eftermiddag kommer V och J hit, J och Alex har saknat varandra, och Alex är heltaggad, Jag sa att J kommer efter att vi varit pa Coop, sa Alex har tjatat halva morgonen om att vi ska ga till Coop nu. Njae, riktigt sa enkelt är det ju inte, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin