6 dagar

De senaste 6 dagarna har Madde och Andreas varit här, och oj vad barnen har haft kul. Ja, Alex och Isabella ocksa saklart, fniss. Emellanat har det dock varit smatt kaotiskt med tva totalt speedade barn som inte lyssnar pa ett ord av vad man säger, och jag hoppas verkligen att de lugnar ner sig nästa vecka!
Vi hade räknat med blod svett och tarar idag när Madde och Andreas akte hem, men Alex och Isabella följde med till flygplatsen medan jag stannade hemma och storstädade, och strax efter att de kom hem, kom Oma och Opa hit och räddade oss, det var precis det som behövdes. Tillsammans bokade vi bade hotell och bil till varan Sverigeresa, sa nu känns det skönt det med. Oh vad jag längtar efter att fa träffa alla, och Svärmor ser jättemycket framemot det hon med. Alex har redan börjat prata om Hans och Katarina och Agneta och Roland (han är uppenbarligen fortfarande galet impad av när Roland trollade fram ett mynt bakom hans öra!). Sen är det nedräkning pa dagarna för Alex för att fa träffa Madde och Andreas, och saklart Mormor och Morfar.

Jag hade gärna lagt upp bilder fran de senaste dagarna, men pinsamt nog har inte kameran varit framme en enda gang. Skärpning pa det!

Nu är det iallafall dags att ga och sova, mandag imorgon, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin