Tjoho

Äntligen börjar det kännas som att jag har tankarna under kontroll. Naja, sa gott det gar just nu iallafall. De kommer fortfarande svävande, men det känns mer och mer avlägset, vad det är som gör sa att jag far panik fran dem. Det är som att det bara är tankar och inte verkligheten längre, om det later logiskt? Efter att ha läst lite, sa inser jag att detta är nat som legat länge och bara väntat, att jag matt ganska daligt under en längre tid, men bara inte riktigt förstatt det kanske. Eller haft tid att tänka efter. Sen kom lov och semester och smack sa hade jag all tid i världen. God jul, ha.
Det som är mest jobbigt nu är huvudvärken och illamaendet. Men jag känner själv hur jäkla spänd jag är i nacken sa det är nog där det sitter. Jag tänkte köra Zumba idag, men nej, jag tror jag skippar det. Har knappt energi till det ända. Ah vad jag saknar mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin