Olika tankar

Det är intressant. Lars fragade mig förut vad mina största rädslor är. Det okända (saklart). Sen de som känns närmre, att nat ska hända Alex och Isabella. Antingen att de försvinner framför ögonen pa mig (pakörda av en bil, far nat i halsen, sana saker). Eller, nästan värre, att se nan av Lars Alex eller Isabella tyna bort framför ögonen pa mig. SANT kan fa mig att ligga sömnlös pa nätterna. Jag fragade Lars samma fraga tillbaka och hans svar kom snabbt och enkelt. Att bli av med sitt jobb. Det visar ju hur olika tankar vi har! För orsaken till att Lars inte har mina rädslor är ju för att han tror att det är väldigt liten risk att nat sant skulle hända. Medan för mig, gar jag runt och tänker pa sant HELA TIDEN. Alltsa, är det konstigt att man blir knäpp? Och det kan väl inte bara vara jag som är sahär knäpp.... eller?

Kommentarer
Johanna
2013-12-25 klockan 23:32:11

Nej, det är i inte bara du.. Sen jag blev mamma har jag också fått en massa såna tankar.. Att Mira blir sjuk, eller att någon kidnappar henne mitt framför ögonen på mig och att jag aldrig får reda på vad som hänt henne.. Ja, listan kan göras lång.. Usch!!

Annika
2013-12-25 klockan 23:35:12

Ah, det med kidnappning hade jag jättesvart ocksa med när Alex var liten, Isabella ocksa. Eller typ att nan skulle komma fram till mig i affären och bara ta Alex ifran mig och säga att det var deras barn och ingen skulle tro pa mig när jag säger att det är mitt. Jisses alltsa!
Fast det med kidnappning har blivit bättre med aren. Nu är det snarare, haha stackars människa som skulle fa för sig att kidnappa Alex eller Isabella, lätt dem hade lämnat tillbaka dem till oss ganska snabbt. Typ gett OSS pengar för att ta tillbaka dem :P

Johanna
2013-12-26 klockan 00:20:55

Haha.. Nä fy 😜 Ja, det är inte skoj när de tankarna börjar snurra.. Pierre tänker inte alls så och tycker att jag är jättehemskt när jag delar med mig av mina "tänk om"..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin