Oj!

Ja, det har inte varit manga uppdateringar här pa senaste. Jag vet egentligen inte varför, jag har sa mycket att säga, att dela med mig av, men jag har svart att sätta ord pa det. Om man bara kunde ha nan maskin som bara överför tankarna till ord? Nat jag gör ofta, är att "mindblogga". Jag vet inte hur manga ganger jag skrivit langa inlägg i huvudet, haha. Hade jag skrivit ner alla mina "mindinlägg* hade jag nog haft en väldigt poppis och välbesökt blogg. Tur da att dem inläggen stannar där dem hör hemma.

I helgen firade vi Lars födelsedag. Och julafton. Vi akte hem till hans pappa pa brunch, och passade pa att fira jul da ocksa. Jag menar, varför ses oftare än nödvändigt... typ. Där finns väldigt manga saker jag skulle vilja skriva mer, men nej, jag lämnar det i huvudet. Fast jag kan säga, att jag förstar inte att vissa människor kan vara sa jäkla elaka och kalla? Inte bara mot mig, men även min familj? Att helt och hallet ignorera tva barn? Knappt bry sig om att köpa julklappar till dem? Helt jävla otroligt, MEN, jag tänker som sa, att mina barn har manga andra människor som älskar och bryr sig. I detta fallet är det bara en människa som förlorar pa det, och det är inte Alex och Isabella!

För övrigt behöver vi semester. Jag har sagt det innan, och jag säger det igen. VI är sa trötta här hemma. Isabella vaknade vid 8 imorse, kom upp, klagade pa att hon var trött 10 minuter senare. Alex fick jag ungefär tvinga iväg till skolan. Och ja, jag känner mig inte helt tip top heller. Hoppas hoppas att lite semester bara är vad som behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin