Nä nu...

... far det vara nog! Ryck upp dig! Radera alla jobbiga tankar. Jag orkar inte mer! Men, det känns bättre. Börjar klara av att kontrollera tankarna och känslorna. Inte helt, men bättre än för nagra dagar sedan. Fy bubblan. Jag lider med alla människor som har djupa depressioner. Önskar att jag kunde sträcka ut en hand till varenda en och säga at dem att dem är bra. Fa dem att ma bättre.
Jag som alltid varit väldigt anti att folk äter antidepressiva har verkligen ändrat mig dessa dagarna. Hade det funnits ett enkelt happy pill för att fa tillbaka mina vanliga tankar och fa mig att känna mig som mig själv igen hade jag tagit det omedelbums! Tyvärr är det inte sa lätt antar jag. Men, det är bara till att kämpa vidare. Jag kan, jag vill, jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin