En lördag

Ha, snacka om att man är off, jag var tvungen att tänka efter om det verkligen är lördag idag.
Imorse lämnade jag och Lars som sagt av barnen hos Oma och Opa. Vet inte vilka som var gladast, haha? Jag och Lars begav oss till Sole Uno, ett slags Wellness bad. Vi tog 2 timmar, och det räckte gott och väl. Jag är av nan anledning galet rastlös för tillfället. Vi började med att simma ut i den uppvärmda utomhuspoolen. Det är verkligen en känsla att simma runt i vattnet, när luften är kylig. Det finns en massa olika massagestationer med vattenstralar och vi lyckades prova pa alla. Sen badade vi bubbelpool, jag gjorde en kokos/vaniljaroma sauna. Sen körde vi eld och isdoppet ha. Isvattnet var runt 10-15 grader och eld 40 grader. Jag och Lars kom inte riktigt överens om vilken man ska ta först, sa vi slutade med att göra is eld is. Shit vad kallt det var! Och varmt, ha! Men det var riktigt fräscht efterat. Sen gick vi ner i saltpoolen. Det sag galet dumt ut när man kom ner, dunkelt ljus och bara en massa människor som flöt omkring i vattnet. Men härligt var det! Sen tog vi en Alpdusch (kallt som fan!) följt av en tropikdusch (varmt som fan!). Vi avslutade med hamam, sen kände vi oss ganska sa klara. 
Vi satte oss i bilen och körde vidare till varat favorit thaiställe. sjukt god mat! Jag at mer än jag borde, och känner mig fortfarande mätt! Sen begav vi oss in till Basel, och jag shoppade lite smink. Naja, slutsumman blev kanske inte sa lite, men ända. Ibland far man göra sa. Lars hittade ett par byxor, och ungefär da smsade Oma att de är hemma tidigast halv 4. Jag och Lars gick till Starbucks och fick tiden att ga lite.
Alex och Isabella hade haft jättekul. Vi hörde tjut och skratt ända ner i trappen när vi kom, sant känns bra. 
 
Vi kom hem ganska sent, och det fick bli mackor och ost till middag. Vi alla har nog ätit för mycket idag. Nu ska jag ta och väcka min man, och slänga pa ett avsnitt "Homeland": 

Kommentarer
Liselotte
2013-12-29 klockan 06:14:12    URL: http://www.fotoliselotte.se

Ni hann med en hel del olika bad och duschar ;-). Hoppas att "egentiden" gjorde dig gott. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin