Osocial

Idag har jag ytterligare en san dag som jag egentligen inte vill ga upp ur sängen, utan kryper gärna tillbaka och drar täcket över huvudet. Fy alltsa. Sen det faktum att jag haft huvudvärk varje dag i flera dagar nu gör inte saken bättre. Spänningshuvudvärk, hejsan. Ja, och inte blev det bättre av att jag vaknade imorse och sa att jag fatt ett litet sar pa magen, sag ut som en liten sarskorpa. Borstade av den och insag att det va en jävla fästing. Sa himla vidrigt, Lars tryckte sönder den och det skvätte blod. Nu har jag ett tjusigt litet sugmärke pa magen och hoppas att det inte blir mer än sa.
Ber om ursäkt för allt gnäll pa senaste. Sa blir det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin