Influensa

Fy bubblan vad trött jag är. I söndags akte vi till Fordonsmuseet, och vi hann knappt komma dit förrän jag började känna mig svag och hängig, Isabella likasa. Alex och Lars älskade det dock. Det gjorde ont i hela kroppen, men jag försökte sta ut. Väl hemma la jag mig pa soffan och lyfte inte manga fingrar. I mandags slog det till ordentligen. Typiskt, att Lars skulle vara i Berlin hela dagen. Jag och Isabella hoppade mellan sängen och soffan och sov bort större delen av morgonen. När Alex kom hem fran Kindergarden tittade han förvanat pa mig och Isabella och undrade varför vi fortfarande var i pyjamas, haha. Fy vilken huvudvärk, ont i halsen, ont i alla leder i hela kroppen och feber vi har haft. Isabella lite mildare än mig, men vi har legat ganska däckade nu. Dock känns det lite bättre varje dag, typisk influensa som vi akt pa. Tröttheten är nog det värsta, känner att ögonen gar i kors redan. Men nu vet ni iallafall orsaken till franvaron här inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin