En san dag

Idag är en san dag som Isabella inte vill hoppa ur pyjamasen, helt ok för mig. Själv har jag precis tränat core, tagit upp all tvätt ur tvättstugan och nu är det dags att tömma diskmaskinen och städa badrummet. Ingen rast, ingen ro!

Jag har sovit pa saken angaende Isabellas Spielgruppe och ger det atminstone fram till höstlovet. Känns det verkligen inte bättre till dess far vi tänka ut nat annat. Fröken kanske bara var nervös det var trots allt hennes första dag pa jobbet. Jag hoppas självklart pa det bästa, för Isabellas skull.

Imorgon beger vi oss till Frankrike pa fest, och pa söndag beger vi oss till Lars mosters pojkvän pa middag. Vad var det jag sa för en stund sen, ingen rast ingen ro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin