Tisdag

Hur underbart är det inte att ga upp och tvätta, för att sedan hänga ut tvätten pa altenen klockan 8 pa morgonen. Varen, du är välkommen!

Idag gar Alex bade morgon och eftermiddag i Kindergarten, sa jag och Isabella passar pa att ta en runda pa "stan". Behöver köpa upp mig lite pa rengöringsmedel (Radikal), ska spana in en ny mikro (Migros) och sen vanlig matshopping (Coop). Sen ska vi baka Cake pops som Alex ska ta med sig imorgon. Och förhoppningsvis hinna njuta av vädret! I helgen ska det ungefär regna hela tiden, trakigt för Lars eftersom vi har planerat grillmiddagar hela helgen, hihi!

Nu är det dags för tisdagsträning. Rumpa och lar= squats. Det är med blandade känslor jag gör dem sma jävlarna, hihi. För fy vilken träningsvärk man har dagen efter en sisädar 100 olika squats (with bicepscurl, shoulderpresses osv osv). MEN, det känns ju sa jäkla skönt efterat, och säg vad man vill, men jag märker hur squatsen formar om. Och det, det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin