Mandag morgon

 
Sahär ser det ut hemma hos oss just nu. Isabella ligger pa golvet och pusslar. Gulligt o det inte hade varit för att jag maste kolla sa att varje bit passar "Mamma, passt?". Efter ungefär 20 bitar börjar det bli lite trakigt, hehe.
Alex är i KG och har skogstema hela veckan. Hur typiskt är det da att det ska regna och vara mulet hela veckan? A andra sidan sa tror jag inte att barnen bryr sig sa himla mycket. Allt avslutas med en skogsfest pa fredag, sa Alex kommer hem senare. 
 
Helgen som varit har varit bra, men lang(trakig). I lördags var vi pa IKEA och köpte nya utemöbler till köksaltanen. Supernöjda blev vi. Igar begav vi oss till badet, barnen älskar att aka dit. Längtar efter när de öppnar ute ocksa. Och mellan det har vi mest gjort ingenting. Barnen var ute i 3 timmar igar och lekte med en massa kompisar. Det är verkligen helt underbart att se ett helt gäng med barn som springer runt och skrattar och busar. Isabella som minstingen som försöker komma ikapp alla, hihi VI har fatt tva nya grannflickor som älskar att ta hand om Isabella, sa de gungar henne, kör runt henne pa trehjuling, bar pa henne, ja, barnvaktar henne helt enkelt. Behöver jag säga att hon njuter av all uppmärksamhet.
 
Nu är det dags att träna. Vet inte om jag är trött eller vad det är, men jag känner mig... skum? Kan inte exakt förklara hur det känns, jag känner mig bara, ja skum. Och ja, med hypokondri sa byggs det upp bade det ena och det andra här, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin