Happy mandag morgon!

Ah vad härligt, mandag morgon! Hade förvisso önskat lite solsken ocksa över denna dimman, men äh, man kan inte fa llt här i världen.
Det var med ett leende som Lars gick till jobbet imorse, och det var med ett leende som jag sa hejda. Redan ihoppad mina träningskläder. Sen var det med ytterligare ett leende och ett stort skutt som Alex begav sig till Kindergarten. Underbart! Efter 3 veckors pasklov sa var han mer än redo imorse.

Aven om det är fuktigt och mulet här sa känner man varen, det är varmt i luften. Ar fortfarande helt chockad över hur snabbt det blev grönt när vi var i Sverige. Kollade in mina blommor igar ocksa och sag en massa sma gröna blad pa min hibiskus. Weee! I eftermiddag beger jag och barnen oss och shoppar lite nya blommor, ut med paskliljorna och in med fina margeriter(?) istället!

Men nu har jag inte tid att sitta här, för nu ska jag träna. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin