Cakepops

Igar var det dags att göra Cakepops till Alex Kindergarten. Gjorde en sats med vanliga som jag doppade i mörk choklad, och en med choklad som jag doppade i vit choklad. Och en gick sönder, sa det blev bara 39 stycken, haha.

 
Insag igar att jag har nan slags strösselmani, shit vad mycket jag har? 
 
 
Och det färdiga resultatet. Önskar att jag vara hade en procent skills av Bakerella, men de är atmistone färgglada! När jag gick med Alex till KG imorse var det med ett stort leende som han gav över dem till Frau s, och det var nagra mammor där som wowade och ojade, hehe. Ja, jag växte en liten bit och gick ifran med ett leende jag med. Hoppas bara att de gar hem hos barnen ocksa, det är ju faktiskt det som är det viktigaste!
 
Idag skas det bli 20+, och jag har planer pa att tillbringa hela eftermiddagen pa altanen. Sandlandan är färdigbyggd och klar, och idag har jag lovat att vi ska köpa lite nya spannar och spadar. OCH, jag ska inte glömma att smörja mina axlar! I ar, ska vara första aret som jag INTE lägger upp en bild pa Facebook med rödbrända axlar, lol!
 
Nu är det dags att fixa. Efter bakandet igar och en vanlig tisdag med dubbel KG och tvättstugan sa är det en del att göra. Sen kan jag verkligen njuta med gott samvete i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin