Äntligen hemma

Ja det var atminstone vad Alex sa när vi kom hem i torsdags kväll, hehe. Inte för att vi haft en dalig semester, tvärtom, barnen har haft det jättebra. Vi tillbringade helgen norrut, och det var helt underbart. Ja, som sagt har hela semestern varit bra. Hann kanske inte, längt ifran, att träffa alla som vi ville, men tog beslutet denna gangen att ägna all tid at familjen. Alex och Isabella hade sa kul med sina kusiner att det vore synd att inte lata dem ha all tid tillsammans. Och som jag brukar säga, det är trots allt lika langt fran Schweiz till Sverige, som det är fran Sverige till Schweiz...

Jag har en massa bilder och fimklipp att ladda över och lägga ut, men lovar inte att jag kommer at göra det, oftast glömmer jag bort det haha. Men jag ska försöka!

Om enstund beger vi oss till Oma och Opa. Lars ska hjälpa till att slänga ut ett sovrum, och jag beger mig iväg och shoppar med Oma och barnen.

Förresten. Detta vaknade jag till imorse. *infoga diverse svordommar*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin