Wow

Just nu gar vi igenom ett par sana rent helvetiska dagar här hemma. Barnen är halvt hysteriska, jag är sa trött att ögonen gar i kors. Alexander beter sig som jag vet inte vad (känns inte som att det är första gangen jag säger det). Han är elak, slass, tjatar hal pa mina öron och är allmänt irriterande. Han gör ALLT till en konflikt, som han sen vägrar acceptera en lösning pa. Allt allt allt ska vara efter hans önskemal, och gar det inte sa blir han helt vansinnig. Isabella är ungefär likadan. Hon förvandlar ALLT till ett mindre krig. Kan man braka om det sa ska man braka om det enligt henne. Bara nat sa enkelt som att ga in genom ytterdörren slutat i ett halvt krig här hemma! Eller att ta pa henne skor. My God. Igar fick jag nog efter att hon sparkat pa mig i nan minut och gjorde det häststil pa henne istället. När hon försökte sparka mig, fangade jag hennes fot, sen vände jag mig om, tryckte den mellan knäna och tryckte pa skojäveln pa foten. Jag kan ge femmiljoner mer exempel, men det känns inte som att det behövs?

Nästa vecka börjar Alex höstlov. 3 veckor. Jag bönar och ber till alla gudar som finns där ute att Skitungarna ska ha lugnat ner sig till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin