Höstrusk

Idag är det nog en av de första riktiga höstdagarna här. Det regnar, det är mulet och blasigt, Och I love it! Det är dock fortfarande ganska varmt, runt 20 grader, sa det är lite jobbigt att ga ut, det blir ibland lite för varmt med regnkläder. Barnen behöver ocksa regnstövlar, sa det gar vi och köper om en stund. Vi har redan spanat in, sa det borde inte ta sa lang tid. Jag maste ocksa ga förbi Stadshuset och se om jag kan fa fram ett papper. Eftersom jag inte vet exakt vad det är för papper jag behöver ska det bli intressant att försöka förklara det pa tyska... hehe

Förra veckan var lang och fylld med en massa olika saker. Manga nyheter, dock nästan bara bra sadana, även om vissa kändes lite, ja överväldigande. Och som är hemligheter. än sa länge. Men jag lovar att jag kommer att dela med mig sa fort jag "far" (och NEJ, jag är INTE gravid!). Jag har ocksa börjat kolla runt med körkort, för nu är det dags. Jag har som egen deadline att vara atminstone en bra bit pa vägen under nästa ar. Jag känner mig fortfarande galet nervös över att behöva göra allt pa tyska, men jag försöker se det för vad det är, en utmaning, och jag ska fanimig klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin