Helgen

I fredags kom Alex hem med ett infopapper angaende hans allra första höstutflykt imorgon (spännande!) När vi läste pa lappen och sag att han ska ha pa sig ett par "ordentliga" skor sa insag vi att varan lugna lördag som vi planerat ändrades till att aka runt och hitta ett par ordentliga skor lördag istället. Lars och Alex akte ensamma, och hittade efter ett tag ett par ordentliga vandringsskor, bra att ha, för de kommer att tillbringa mycket tid i skogen har jag förstatt. Imorgon ska de tända brasa och grilla korv, fika och busa. Alex längtar!
 
Igar fick vi besök av Malin och Michael, jättetrevligt var det! Vi har inte setts sen ja manga manga ar, Alex var inte mer än dryga 3 veckor eller nat sist, sa ja ett tag sen. Jag hoppas verkligen att det kommer fler ganger, barnen blev störtförtjusta i bada tva, hehe.
 
 
Nu är det snart dags att ga och hämta upp Alex, sen blir det lunch och efter det en langpromenad. Sen maste jag sätta mig ner och plugga en stund. Imorgon är det prov igen, inget "officiellt" utan snarare för att se var vi ligger i kunskap, och vad vi behöver öva mer pa. Bra, men samtidigt märks det stor skillnad mellan denna kursen och den andra, mycket mycket mer press med denna. Men det är bra, da lär jag mig!
 
 
Avslutar med att bjuda pa en bild, om hur det ser ut när Isabella tar kontroll över kameran, fniss. Älskade skitungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin