Det var ju självaste...!

Ja, infoga frivilligt ord, idag var Skitungarna pa det igen. Jag och Isabella gick och hämtade Alex som vanligt, han var en av de första ut, sa det gick smidigt. Ungefär vid varat hörn märkte jag att nan nästan trampade mig pa hälarna och vänder mig om precis för att se en av skitungarna räcka ut tungan högt och ljudligt at Alex. Argh, jag blir fortfarande förbannad när jag tänker pa det. Det är verkligen inte OK att göra sant mot mina barn- bakom ryggen pa mig! Men denna gangen tände jag till ordentligt och sa till Ungjävleln först att han är Väldigt elak, och sen att det är väldigt elakt att bete sig pa det sättet. Oj oj oj vad han skämdes. Tror inte att de ens vet om jag faktiskt kan prata tyska, eller förstar vad dem säger, sa nu har dem iallafall nat att tänka pa. Nog för att barn är elaka mot varandra, men jag tycker ända att det ska finnas gränser, och dessa tva har gatt över min gräns flera ganger nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin