Mandag morgon

Imorse när jag gick upp var himlen sa fin, en riktigt rosa snöhimmel. Snön ligger kvar idag, men jag tror nog att den haller pa att smälta bort redan.

Jag mar fortfarande riktigt daligt och börjar bli lagom trött pa detta nu. Sover knappt nat för att jag far sana kramper i magen, och eftersom jag nu gar in pa dag 4 sa är det väl bara till att glömma maginfluensa? Det haller väl inte pa sa länge? Barnen verkar dessutom inte känna av nat alls, och efter 4 dagar sa borde de ju ha fatt nat? Lars har light versionen av vad jag har, sa det är jätteskumt detta, han var ju borta halva förra veckan. Nu hoppas jag bara att det blir bättre snart, för det börjar bli riktigt riktigt riktigt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin