Äntligen!

Äntligen sa börjar jag känna mig liiite bättre, jag hoppas att jag aldrig nansin kommer att behöva uppleva nat sa ont i magen igen som jag haft det senaste dagarna, fy tusan! Ar ocksa lagom trött eftersom jag knappt sovit pa 5 dagar, sa idag far det bli en lugn dag. Alex haller nog med, han är pa skogsutflykt.

Imorgon är det dags för kvartsamtal, ska bli spännande att se vad fröknarna har att säga, även om jag är ganska övertygad om att det är mestadels bra saker, hehe.

Igar kom Lars hem med en Tassimo till mig. Vi har ju redan Nespresso, men jag har länge önskat mig en Tassimo just för allt som inte är kaffe, typ Chailatte och sa. Och jag känner redan att jag haller pa att utveckla ett beroende. Tycker ocksa det är kul att ha när man har gäster sa man kan erbjuda mer än bara kaffe.

Nu är det snart dags att dra pa sig kläder och ga och hämta Alex. Hoppas det gar bättre idag än igar. Isabella hade sant raseriutbrott hela vägen till och hem fran KG att hon gick hem och somnade av ren utmattning. Det är liksom ungen som typ aldrig tar en tuppis pa dagen, första da hur jäkla illa utbrottet var när hon somnade av det efterat. Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin