Vilken lang helg

Ja jisses vad vi fatt gjort mycket denna helgen. I lördags begav vi oss till IKEA, och Toys'R'Us. Lars tog med barnen pa en liten promenad medan jag handlade större delen av julklapparna till dem. Jag är supernöjd med vad jag hittade och det är skönt att ha dem största färdiga. Sen träffades vi upp pa IKEA och at lunch. Aterigen kan jag ibland bli sa förvanad själv över att vi faktiskt inte är smabarnsföräldrar längre utan att vi faktiskt kan sitta ner alla 4 tillsammans ute och äta lunch utan smärre kaos. Love it!
Efter lunch var det dags att ta vad vi kom till IKEA för, nämligen tva bokhyllor, en till Kotterummet och en till kontoret. Sen var det hem och fixa resten av dagen!

Vi är supernöjda med hur det ser ut inne pa kontoret, och jag kan svära lite (som vanligt) över att vi inte gjorde detta tidigare! Kommer bilder sa snart jag pallar (räkna da nan gang nästa ar).
Eftersom vi var i fixartaget tog jag upp alla bebiskläder, alla mina gamla kläder (tjockiskläderna som jag kallar det), gravidkläder och annat skit, sorterade upp det och la ut det pa "tradera". Värt ett försök innan vi slänger bort det eller ger bort det till välgörenhet. Bort fran att skräpa nere i källaren ska det iallafall!

Imorgon ska jag till Tandhygienisten och göra rent tänderna för detta aret. Pa onsdag ska Alex till tandläkaren och pa torsdag ska Lars iväg och supa sig full och sova pa hotell. Ungefär, hehe. Helgen far bli en lugn en!

Kommentarer
Liselotte
2012-11-06 klockan 18:35:38    URL: http://www.fotoliselotte.se

Du får skicka bebiskläderna till mig annars ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin