Varför?

Idag är Lars pa julmiddag nr 1. Jag har sett framemot hela dagen att natta barnen och sen ga in och lägga mig och njuta i ett varmt skönt bad. Gissa att barnen, som i vanliga fall är ganska lugna och trevliga pa kvällen blir helt jävla speedade. När vi ska ga och lägga oss (nattade bada tva i varan säng, blir lättare sa) sa var det en massa stök och bök. Sen lag jag där i 1 timme. Varenda gang jag försökte ställa mig upp protesterade Alex. Trots att jag legat en bra stund varje gang och lyssnat pa hans snarkningar. Det är nästan som att han har en inbyggd sensor? Till slut blev jag knäpp, och sa till honom att han kan ligga där själv och gick ut och stängde dörren. Och hörde hans sma snyftingar. Nagra minuter senare tittade jag in och da snarkar han som ett riktigt monster. Sa varför känner jag mig som världens värsta jäkla mamma? Uppenbarligen sa klarade han sig ju. Men ända... Fy vad jag känner mig hemsk nu. Och det där badet känns inte alls lika lockande längre... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin