Helg!

Oh, idag är en efterlängtad fredag. Isabella verkar vara mer eller mindre aterställd, och sov 12 timmar inatt utan att vakna. Vilken lyx det kändes som, galet hur snabbt det gar utat om man inte sover bra!

Imorgon ska jag bege mig ut och köpa sma paket till barnens paketkalender. Jag och Lars har en del idèer, och sen kommer det att bli lite smagodis ocksa. Att hitta 24 leksaker, det är liiite väl för varan brist pa fantasi. Pa söndag blir det raclettelunch hemma hos Oma och Opa, barnen längtar redan.

Nu blir det promenix ner till posten och posta paket. Sen blir det shopping pa Coop, och sen efter det gör jag fredag. Naja, efter dammsugningen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin