Dags att sova

Idag är en san dag som jag känner för att bara sova bort, helt enkelt för att jag har för mycket att göra.

Alex maste ha med sig en sak till KG idag som han ska prata om. Tycker det är ganska häftigt att de redan börjar öva pa sana saker! Jag och Lars har dividerat fram och tillbaka pa vad han skulle ha med sig, men sen igar kom jag pa det. Bamseboken! Bamse finns ju inte här, sa Alex kommer ju att se ut som en expert+ att den är pa svenska sa det blir ju lite extra coolt.
Halv 2 ska jag vara hos tandhygienisten, vilket innebär att Lars far stanna hemma efter lunch och ta med Alex till KG för eftermiddagspasset. Tandläkaren tar drygt en timme, sa jag far skynda mig hem sa att jag hinner hämta upp Alex, sa att vi kan ga direkt till affären och handla mat. Sen blir det hem, laga mat, slänga i sig lite mat och sen fortsätta till tyskakurs ikväll... phu!

Nu är det dags att träna, och sen fixa alla dagliga saker här hemma, ta hand om tvätten som är i tvättstugan och hämta Alex. Trakig dag? Inte det minsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin