Woah!

Ja, det är ett tag sen sist. Vad är det man säger, so much to do, so little time? Ja, herrejisses vad dagarna gar snabbt! 

I helgen hade vi kusinbesök här, Alex och Isabella är helt frälsta i sin lilla kusin, och bokstavligen slogs om att fa halla honom. Da "offrade" jag mig och bar runt pa honom istället, fniss. Men när Alex förklarade att han ville sitta med Bebis i soffan och läsa bok, da fick det bli sa. Och jag kan lova, att Farmor till alla tre, fick kämpa för att halla tararna inne. Självklart har vi en massa bilder, MEN jag har valt att inte lägga ut en enda, än iallfall, innan jag har tillatelse fran kusinens mamma att göra det.
Igar flydde vi landet och akte till Liechtenstein och hade picknick. Kan man sa ska man, hehe. Vi hade googlat fram och hittat en fin lekplats i Vaduz och där fick det bli.


Isabellas rufskalufs har star at alla hall och kanter. Vill inte klippa det utan att "luggen" ska växa ut, men just nu är det kaos!





Där uppe bor Fursten av Liechtenstein.
Tillbaka i Schweiz och varan andra picknick, denna gangen vid Valensee.


Det finns alltid tid till att mysa... Känner mig fortfarande inte riktigt bekväm att se mig själv pa bilder, men vagen gar atminstone at rätt hall, och sakta men säkert börjar jag känna mig liiite mer bekväm.

Idag kom ett brev fran Alex skola med posten. Det var hans schema och ett papper med alla lovdagar. Jag vill nästan lägga mig ner och grata en skvätt för min STORA pojke. Helt galet. Pa fredagar har han gympa. Seriöst. Och att han kommer att vara borta halva dagarna. Separationangest! Men samtidigt vet jag ju att han kommer att älska det, sa vem är jag att ma daligt?

Men nu far det vara nog för idag, nästa vecka beger vi oss, och jag har MYCKET att göra till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin