Om en vecka

... vid denna tiden skulle jag tro att vi kanske är nanstans runt Milano? Naja, beroende pa vilken tid vi kör vill säga. Det ska bli sa skönt att fa komma iväg, och även om jag inte riktigt ser fram emot att köra alla de timmarna, sa vet jag ju vad som kommer efter. Eller köra och köra, det är ju Lars som kör sa jag ska egentligen bara halla munnen om det där.

Om en stund ska jag försöka slita Kottarna fran TV:n och köra ett träningspass. Jag är klar med mitt program och nu har jag och Lars suttit tillsammans och gjort ett personligt program till just mig med fokus pa mina problemomraden. Eller haha, hela min kropp är ett enda stort problemomraden, men jaja, Det är riktigt roliga pass och äntligen ser jag fram emot träningen igen. Vagen gar fortfarande nerat, om än lite saktare (ligger pa drygt -12-13kg nu) och jag har lite angest över hur det kommer att bli när vi kommer hem fran Italien. Dock har vi planerat att ta en langpromenad varje dag under siestan (alla pooler och affärer osv är ju stängda da) sa vi far se. Semester är trots allt semester, och i värsta fall far jag ju jobba lite hardare när vi kommer hem.

Kommentarer
Johanna
2012-05-31 klockan 20:35:20

Ta du en rejäl semester med gott samvete! Och ge dig själv en klapp på axeln för att du är flitig med dina pass när du är hemma! De där promenaderna på siestan ger ju en del de också:) Ha en underbar semester och hälsa familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin