Hall dig undan

Vaknade imorse med en liten irritation i halsen, lite tryck över bröstet och en allmän känsla av meh i halva kroppen. Nu har vi hallt oss friska riktigt länge, säkert en hel manad at gangen och behöver absolut inte bli sjuka precis innan semestern! Nej, jag hoppas pa att det mest handlar om nan slags stress blandat med resfeber och att detta ar kroppens sätt att säga at mig att lugna ner tempot lite.

Om en stund beger vi oss till affären och tar en sväng förbi barnens favvis lekplats först. Det känns som att det finns lite för mycket spring i deras sma ben idag, och att rasta av dem där en stund gör nog bara gott. Imorgon kommer dessutom regnet som ska stanna i nagra dagar, och da kan jag ju passa pa att göra alla innesaker som jag gärna har gjort innan vi aker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin