Dagens skratt

Dagens skratt bjöd Isabella pa för en stund sen. Lars tränade men hörde ljud fran deras rum, och bad mig ga och kolla. Hörde pa vägen hur det var nat som försiggick, men det lät inte som att Isabella var ledsen iallafall. När jag kommer in, sa har hon gar ur sin säng, och fatt för sig att hon ska lägga sig brevid Alex, sa när jag kommer in sa sitter hon i han säng, puttar pa Alex (som fortfarande sover) och säger "Bort bort". Det var ett under att jag lyckades lyfta tillbaka henne i sin egen säng, utan att väcka bada tva och skratta ihjäl mig, hehe.

Idag har vi firat bröllopsdag, helt galet att det redan har gatt 3 ar? Trots att vi är ganska krassliga fortfarande har dagen gatt i rasande tempo (kan ocksa bero pa att jag och Kottarna inte vaknade till liv förrän efter 9?). Men vi har hunnit med en massa skoj, och ätit god lunch och ostfondue till middag och chokladdoppade jordgubbar till efterrätt, mums. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin