Prov

Klockan 18 ikväll ska jag göra ett tyskaprov. Jag har bestämt mig för att börja skolan igen till hösten, det med prvatlektioner, det funkade bara inte, av manga olika anledningar. Ikväll ska jag in och göra ett prov för att se vilken niva de ska ha in mig pa. Jag är inte det minsta nervös, eftersom jag är av asikten att jag hellre repererar lite grammatik än blir satt för högt, sa även om jag skulle göra smatabbar sa gör det inget. Lars och barnen kör mig in, och sen gar de pa äventyr i Radjursparken tills jag är klar. Ska bli skönt att komma loss med tyskan igen pa riktigt, och inte veta fran vecka till vecka när var och hur de tva andra har tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin