Vilodag

Idag har jag vilodag. Fran träningen da alltsa, inte fran barnen (osis!). Jag har lagt om mitt träningsschema lite, sa istället för att köra styrka i princip 4 dagar i veckan sa kör jag nu aerobics och core 3 dagar och 1 dag ren styrka med fokus pa armar och rygg. Vagen har statt stilla ett tag nu (naja atminstone gar det inte uppat) men efter att ha lagt om det nu sa har det börjat ga nerat igen. Det är kul när jag tränar och Lars hojtar ut "Plankan?" Uppenbarligen hör han pa mina stön och stank vad det är jag gör, haha.

Idag ska det bli "varmt" igen, uppemot 28 grder, det är underbart att vakna till en klarbla himmel. Barnens pool far aka fram i eftermiddag, den har inte varit framme pa ett tag nu. Men nästan vecka när Madde och Andreas kommer (wee) sa verkar det som att det ska bli runt 25-30 grader varje dag. Skönt att sommaren äntligen kommer i hmpf... augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin