Ny design och ny frisör

Glömde ju att tacka bästa Lillasyster för nya designen pa bloggen! Supernöjd och superfin!

Imorgon kl 9 ska Isabella till frisören för första gangen, och vi ska göra oss av med hennes kaoshar. Sa som det ser ut ibland sa far jag nästan lust att bara ta trimmern och snagga det, men nä, lite har ska hon fa ha kvar pa huvudet. Dock har bade jag och Lars samma idè om hur det ska se ut, eller snarare vart vi vill komma. Just nu gar det knappt att borsta haret pa henne eftersom det är sa tunt och slitet i  topparna, och vi är bada tva överens om att vi hellre ser henne med kort tjockt och välklippt har än tunnt och fult. Och eftersom hon inte later nagra harband eller klämmor vara kvar i haret sa kan man lika gärna halla det kort tills hon gar med pa att sätta upp det. Vi har liksom en kamp varje dag om att jag sätter upp en frisyr pa henne, och hon drar ut vad jag nu har satt i haret samma sekund som jag vände ryggen till, grr. Men vi far se hur det gar imorgon helt enkelt, känner jag min dotter rätt sa kommer vi därifran utan att frisören ens har lyckats nudda vid Isabella... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin