Nästa vecka

Nästa vecka är det äntligen dags, da kommer Madde och Andreas! Vi längtar galet mycket, jag fragade Alex häromdagen var de ska sitta när vi äter, och vem som ska sitta brevid Alex. Tog ungefär en halv sekund: Andreas! Vi har en massa roliga planer (och en del mindre roliga, haha!) Mindre kul med Alex just nu är att han är väldigt väldigt glad för att leka polis at Isabella, nagot som är galet irriterande. Vi försöker förklara för honom att det är inte hans problem att uppfostra henne, men eftersom han ocksa leker ignorera sina föräldrar sa gar det inte in sa mycket av vad vi säger till honom. Jag önskar mig en trippel dos extra talamod varje dag jag vaknar!
För länge länge sen. Eftersom det är Madde som star bakom kameran hittade jag inga bilder pa henne och Alex, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin