Halleluja

Förra veckan skickade jag efter en ny jacka, en höstjacka med fleecejacka som man kan ta bort om man sa vill. Det är lustigt det där med storlekar, för medan jag hoppade mellan 2 storlekar, sa övertygade Lars mig att jag skulle ta en storlek mindre. Jag trodde inte alls att den skulle passa, men jag vet ocksa bättre än att säga emot Lars (hehe) och hade alla tankar pa att jag skulle skicka tillbaka den för en större storlek. Idag kom jackan, och jo... den passade. Inte ens att den var för liten heller, utan jag kommer utan problem kunna ha en stickad tröja under. Och fortfarande kommer jackan att passa. Tror egentligen man kan säga att den passar perfekt? Lustigt det där, att det verkar som att det är jag själv som har svarast att ta in viktnergang och storleksminsking?

Om en stund beger vi oss ut, det blir den vanliga dagliga langpromenaden, fast idag blir den liiite längre, för Alex ska bestämt ner till Posten och posta ett brev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin