Fy

Vilken helg det har varit. Jag som känt mig smahängig i flera dagar nu med illamaende, huvudvärk, ledvärk, ja, ont lite här och där, började nästan bli lite orolig och tänkte att det kanske är dags att höra av sig och boka tid ho doktorn. Igar morse bestämde vi oss för att ga till badet, och Alex hann inte ens fa pa sig badkläder förrän han kräktes över hela golvet. Uppenbarligen sa är det nan slags maginfluensa av nat slag, och jag tror nog inte att jag ska behöva ringa (phew). Alex madde dock jättebra, och ungefär bönade och bad att vi skulle till badet ända, och sa fick det bli. Resten av dagen tillbringade vi ute pa altanen, jag pillade lite i blommorna och fixade och donade. Detta illamaendet är nog det mest irriterande, paminner om det jag hade när jag var gravid med Alex, konstant illamaende, men inga kräkningar. Men, förhoppningsvis gar det över snart, Alex verkar ma bättre idag, även om han är hängig och har ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin