Phew

Den här första dagen efter semestern har gatt i rasande fart, och nu när jag tänker efter är jag inte fullt säker pa hur jag har hunnit med allt? Dammsuga, moppa, plocka undan sen tog vi en 2 timmars promenad, och handlande mat. Under tiden har jag tvättat i tvättstugan, när vi kom hem var det dags att ta upp tvätten, vika den, plocka in den, samtidigt som jag började laga mat (blomkals och broccoligratäng om det är nan som bryr sig?. Snabbt som tusan slängde jag i lite harfärgning (efter att inte ha färgat haret pa drygt 1 ar var det dags, och jag är supernöjd). Det var ungefär da som Isabella tyckte att det var trakigt och smög in i badrummet och hämtade hennes nyinköpta (idag) badskum. Och tömde ut det över Alex garage som han fick i julklapp. Tror inte att hon missade en enda fläck pa det, 3 deciliter badskum, det är en del kan jag lova, hehe. Lagom till att maten började bli klar kom Lars hem, och han fick äran att torka bort badskummet, hihi. Efter att barnen var nattade var det dags för ett träningspass. Och nu sitter jag här, redo att slänga mig i soffan med en Mama (tack Madde!).
I brist pa andra bilder bjuder jag pa nagra fran i söndags. Dessa 3 busungarna är bara helt underbara tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin