Nervös

Idag ska jag ju som sagt till doktorn, och nu börjar den där nervösa känslan krypa genom kroppen. Men samtidigt sa är det ju sa skönt att ga dit och förhoppningsvis komma hem och känns sig extra frisk i atmistone en del av kroppen, hehe. Och skulle det vara att man inte är fullt frisk, sa är det ju skönt att veta det i tid. Alex tror att jag ska ga till doktorn för att jag har ont i halsen, och jag känner att jag later honom tro det, hehe. Vad mamma gör hos "mammadoktorn" kan han ta reda pa själv när han är typ 20-25 eller nat. 
Pa tal om Alex sa berättade han för mig igar att han vill aka till "mammas mini Haus". Sen blev det en massa snack om Grossmami och Grosspapi och en passa ljudeffekter och en stor rutschkana? Jag var helt och hallet fragetecken ett tag sen kom jag pa det och fragade "Alex, vill du aka till Italien?" Jaaaaa, sa han och blev skitglad, hehe. Da fattade jag vad han menade med mammas mini Haus, det var ju stugan vi bodde i, hehe. Gullunge!
Och pa tal om gullunge, igar kväll när vi lago ch kollade pa Phineas och Ferb försvann Isabella iväg, och kom tillbaka med min rakhyvel. Jag fick hjärtat i halsgropen att hon skulle skära sig, men hon hade en annan plan. Snabbt marscherade hon fram till Lars med rakhyveln i högsta högg, lyfte upp armen, pekade pa armhalan, gav Lars akhyveln och sa "Där pappa". Vi höll pa att kissa pa oss av skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin