Full rulle

Insag för en stund sen att jag faktiskt har en blogg, och att jag faktiskt inte uppdaterat den pa ett tag, sa here I am! Det händer mycket grejer här hemma, Alex pratar mer om mer (jippie!) han gar pa toaletten ensam utan att man behöver följa med. Isabella är i "den" aldern och är emellanat en ganska stor handfull. Idag verkar hon ocksa ha fatt en släng av feber, och har sovit halva eftermiddagen.
Helgen tillbringade vi bland annat pa IKEA och Toys R Us, vi letar febrilt efter en ny vagn till Isabella men har väldigt svart att hitta nan som uppnar alla kraven som vi har pa en. I helgen beger vi oss därför vidare till MacBaby och hoppas pa bättre lycka där, och i värsta fall far vi kanske sänka vara krav nagra snäpp.
Jag är tröttare än tröttast och det finns mer att skriva, men jag orkar faktiskt inte, hehe. Dessutom ska jag slänga iväg en beställning härifran, och Lars ska hjälpa till att välja. Nu är jag trött pa skitsaker och satsar pa vad jag hoppas är riktigt bra kvalitè. Nan som har erfarenhet av just VS?

Kommentarer
madde
2012-01-31 klockan 06:34:55

Min erfarenhet av vs sträcker sig till att de grejer skitgod parfym, ubderkläderna vet jag tyvärr inget om förutom att de är snygga :P

madde
2012-01-31 klockan 06:35:51

Ahh kan inte skriva på mobilen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin