Mycket pa g

Just nu är det en massa som händer här hemma, men det är skönt, det är sa det ska va. Igar bokade vi semester, och idag fick vi reda pa att det var fullbokat just den tiden. Vi hade först tänkt aka 11-21 juni, men nu fick vi "offra" oss och ta 7-21 juni istället. Alltsa, jag kan ju inte direkt pasta att jag har nat emot att stanna lite längre, fniss. Lars är dock lite orolig över att han ska bli uttrakad (seriöst, karlen har svart för det med semester) och det finns helt enkelt bara en lösning pa det problemet- vi maste köpa en iPad!
Idag fick vi hem papper till Alex, dags att anmäla honom till skolan i höst. Snacka om att jag direkt blev nervös! Det är 5 morgnar och 1 eftermiddag i veckan, och jag är helt säker pa att han kommer att älska det. Jag, lite mindre eftersom jag och Isabella far ga upp tidigt varenda morgon, hehe. Det är inte ofta som vi star upp tidigare än 8. Men men, det ska vi bog fixa det med. Det som känns "värst" att att man nu blir sa himla bunden, men det är ju det livet handlar om. Och ja, nan gang är det ju dags.
I helgen skavi aka och hämta nya mattan till Kotterummet, och Grossmami och Grosspapi kommer hit pa middag. Full rulle, som vanligt här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin