Födelsedagshelg

I helgen har vi firat min och Lars födelsedag. Lars fick världens finaste kort av Alex, och av mig fick han sin favoritchoklad, sitt favoritvin, 2 skjortor och en slips fran sitt favoritmärke. Fast för Lars började nog födelsedagen redan i fredags när han lämnade in beställning pa nya bilen. En Audi A6 kombi med en massa tillbehör blir det, och min man är som ett litet barn pa julafton. Detta förtjänar han verkligen!

I lördags kom Oma, Opa, Lars mormor och morfar och moster med pojkvän. Vi at lite lunch, pratade skrattade och hade en väldigt bra dag. De stannade i 5 timmar, och för min del hade de gärna fatt stanna lite längre, men barnen var ganska trötta hehe. Det är med värme i hjärtat som jag satt och tittade pa när Lars mormor lag pa alla fyra och lekte med barnen. Tycker det är helt underbart att Lars morföräldrar är sa pass pigga och alerta, och att barnen träffar dem sapass ofta att de har en sa bra relation. Helt underbart att se.

Igar var Lars pappa, hans fru och en av Lars systrar här. Hälften av dem vi bjöd in kom. Och ja, mer än det har jag inte att säga.
Pa morgonen innan de kom akte vi iväg till ett möbelvaruhus och beställde nytt köksbord. Vi är superdupernöjda och längtar efter att fa hem det. Dock tar det till slutet pa januari, men det kan jag leva med!

Idag gar vi in i sista veckan innan jullovet. Gud vad jag längtar! Det ska bli sa skönt att slippa asa pa kläder kl 8 pa morgonen och ga ut i mörkret och kylan, att bara kunna njuta av lugnet. Och julafton. Längtar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin