Trött Nisse

Idag hade Alex sin första gympa klass, och jag maste tacka lärarna som satte det pa fredagar, för jisses, det var en trött Alex här hemma idag, hehe. De hade lekt med ringar och rockringar tror jag (Alex visste inte namnet sa han försökte förklara). Det är galet vad snabbt vi har blivit vana vid att han far till KG, igar när han var hemma hela dagen blev det mer eller mindre kaos, hehe. Men framstegen som vi ser redan är helt otroliga, och det är mer och mer schweizertyska varje dag, knappt sa jag förstar vad han säger. Och, sorligt nog ju mer tyska, desto mer försvinner svenskan. Lars tycker dock inte att jag ska vara ledsen över det utan att det kommer att alltid att finnas i hans bakhuvud, och om bara nagra ar sa kommer han ju att prata bada spraken flytande.

En vanlig morgon hemma hos oss nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin