Torsdagar- nej tack!

Torsdag igen, och ledig dag för Alex. Oh my GOD! Alltsa, han gör verkligen allt för att bränna av lite energi och jag haller pa att bli TOKIG! Det är tjat tjat tjat hela tiden, han trakasserar Isabella, biter henne och slar henne (halla ja), gar runt och sparkar pa saker och är allmänt jobbig. Definitivt att vi ska se till att han gar pa torsdagar ocksa efter höstlovet. Höstlovet som jag redan har angest över, tänk att ha det sahär varje dag i tre veckor? Det värsta är att just nu finns det inte heller sa mycket vi kan göra, vädret är fruktansvärt. Det är sa varmt och äckligt och klibbigt att jag nästan blir deprimerad. Solsken i all ära, men gärna inte sa mycket att man inte kan vara ute! Whine whine whine, jag vet, men ibland far man ha sana dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin