Sjukstuga

Ja, eftersom det är ett tag sen sa känns det inte lika illa längre att vi är sjuka. Eller inte vi, Alex denna gangen. Det började lite smatt igar med lite snuva och hosta, sen vid 9 igar kväll vaknade han och var helt förstörd, madde inte alls bra med en förfärlig hosta, ont i magen och huvudvärk. Det var ett tag där som jag var övertygad om att vi skulle vara tvungna att väcka Isabella och tillbringa natten pa akuten, men tillslut somnade Alex, och imorse verkade han ma lite bättre. Vi ringde trots allt till hans doktor, och Lars ska hämta slemlösande hostmedicin och värktabletter, och har det inte gatt över tills pa mandag ska vi höra av oss igen.

Mandag ja... da börjar ju Alex skolan! Helt galet. Han längtar helt galet mycket och jag tror att han kommer att älska det. Ja, jag och Isabella har inget emot lite ensamtid bara vi tva heller om man säger sa, hehe. Jag tror att det kommer att ga jättebra för Alex, och att han kommer att göra manga framsteg med spraket pa väldigt kort tid.

Sa fort tiden räcker till ska jag även skriva ett inlägg om de 10 senaste dagarna. maDDe och AnHeas har ju varit här! Helt underbart var det, och jag har redan lagt in förslag till Lars att vi ser till att det blir tradition att de firar 1 augusti med oss varje ar. Han bara skrattade, sa helt daligt förslag var det nog inte... hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin