Mandag

Efter en bra helg är det skönt att ha ny vecka igen! Veckan började bra med Lars som berättade att han trots allt inte behöver köra till Tyskland imorgon utan att det har blivit framskjutet, tack för det! Jag börjar ju som sagt skola imorgon, och det hade blivit galet stressigt att inte veta om jag kommer i tid, när Lars kommer hem osv osv osv. Nu slipper vi tänka pa det. Och skulle det bli att han far aka nagon annan dag närj ag har kurs sa gör det ju inte sa mycket, vill bara inte missa allra första lektionen (ny lärare!)

Alex är i KG, superglad var han över det. I eftermiddag blir det en snabb promenad till affären, det är sa sjukt varmt att jag inte vill utsätta barnen för en lang promenad en dag som denna. Isabellas har ligger redan klistrat i pannan pa henne, stackarn. Dock har vi ett litet ärende pa posten ocksa, haha. Av ren pinsamhet tänker jag inte berätta vad det är, haha (skäms fortfarande).

Nu är det dags att tömma diskmaskinen och plocka undan lite, om dryga halvtimmen ska vi hämta Storskiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin